Kedves barátaim! (2013. március 26.)


Kedves barátaim!

Nehéz leírni hogyan is érzem magam az utóbbi napokban. Egyfajta békés vízen való lebegés, de ugyanakkor örömkitörések sorozata is. Ma viszont egy furcsa ”szünet” érzés van jelen, olyan mint a nyugalom a belégzés és a kilégzés között. Le is ellenőriztem az AT- al, mint ahogy szoktam is. Ezt válaszolták: ”Jól érzed, hogy egyfajta felfüggesztett állapotban vagy jelenleg az energiaciklusok áramlása közt. Hamarosan érkezik az új energiaáramlás. Most nem fog bezúdulni, először inkább szép lassan érződni fog a felfokozódás. Egyre erősebben és erősebben, majd bezúdul, meghaladva a régi hullámok magasságát. Ezúttal lassabban jön, így lehet nem érzitek, hogy ledöntene a lábaitokról, mégis tanácsos a középpontotokban maradni különben egyensúlyt veszítetek.”

Úgy érzem lelassulok, kapcsolódom magammal és elvonulok ki az Anyatermészetbe. A testem még mindig egy furcsa váltakozást érez a könnyedség és a nehézség között. Mindez alatt egy új rezgést érzek, komolyan megalapozódva. Ez olyan érzést, és magabiztosságot ad mintha végre ”megérkeztem” volna. Örömmel olvasom azt amit megosztotok velem, jó volt olvasni a csoportos meditációról. Philipnek köszönöm, hogy meghívott mindenkit a heti közös meditációra. Én egy kicsit elvonultam, de örömmel látom, hogy a közös terünk növekszik. Gondolom érzitek mennyire megnövekedett a jelenlévő energia. Ahogy lenyugszik minden és tisztán láthatóvá válik, úgy gondolom nagyon erőteljes tapasztalatok jönnek elő. Addig is szeretetemet és fényemet küldöm, köszönöm mindenki jelenlétét. Beöntöttétek a fényeteket, ez a közösség pedig fényesebb lesz és növekedésnek indul ahogy a fény továbbra is keresztülhalad rajtunk.

Szeretet és fény, Aisha


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése