Egy kis lecke a bőségről

2012. március 29.

Az idén korán jött a tavasz és lementem megnézni a veteményesemet. Eddig hó borította, de a magas hőmérsékleten többnyire elolvadt mindenfelé. Kíváncsi voltam a virághagymákra, amelyeket ősszel ültettem, hogy elkezdtek-e kihajtani, és igen, mint elkezdett! Emellett nagy csodálkozásomra azt látom, hogy új élet indult meg a kelbimbóból, melyet úgy hagytam télen. Decemberben szedtük le az utolsót, de a hó miatt néhány ott maradt a szár alján. Ezek most új életre keltek a meleg tavaszi napon. Gyönyörű, zöld füzérként díszítik az amúgy élettelen szárat. Számomra ez egy emlékeztető volt, hogy mennyi bőség is rejlik a látszólag élettelen/mozdulatlan talajban. Az Anyatermészet nagylelkű az ajándékaival, és ma abban az élvezetben lehetett részem, hogy idén először friss zöldséget ehettem. Számos alkalmunk lesz még az elkövetkező hónapokban hálát adni ezért a bőségért, különösen, ha eszünkbe jut a szokatlan helyekre is benézni. Nem csak a természet ad sok ajándékot, hanem az emberek is, főleg azok, akiktől egyáltalán nem várod (el). Jusson eszedbe az is, hogy néha könnyebb adni, mint elfogadni, ezért jó ötlet emlékeztetni arra, hogy nyílj meg mások nagylelkűségére, különben gyönyörű ajándékról maradhatsz le.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése